Kan man miste sin møgdom med en dildo?

brevkassespørgsmål

Kan man miste sin møgdom med en dildo?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

For et stykke tid siden fortalte en af mine veninder at man kan miste sin møgdom ved at bruge en dildo, og det ved jeg altså ikke om jeg skal tro på... Men alligevel giver det jo meget god mening... Håber at i svarer mig for er lidt forvirret..

Svar:

Hej med dig.

Tak fordi du skriver til Cyberhus.

Det giver, som du selv skriver, god mening, at mødommen (også kaldet jomfruhinden) kan springe hvis man bruger en dildo til onani. Hvis man stikker dildoen op i skeden kan mødomme springe og det kan bløde lidt derfra. Det er dejligt at høre at du og dine veninder dele disse ting.