kan kun komme 1 gang.
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hejsa. jeg har et lille problem ( synes jeg) når jeg gokker den af, og så når jeg kommer prøver jeg igen men det kilder/gør ondt på samme tid i pikken... altså også i hele maven... jeg har haft fået et haandjob men måtte nød til at sige til hende at jeg ikke kunne mere... men det er ikke det jeg ville snakke om. når jeg kommer til at have sex, bliver det så samme problem? for jeg bliver tændt hurtigt og kommer næsten efter 2 minutter, jeg kan sagtens holde det inde men så kan jeg slet ikke have den nede i buksen... vær sød at svar.

Svar:
Kære dreng 14 år.
Tak for dine spørgsmål til Lystværelset. Der er ingen spørgsmål der er for små til at blive besvaret her!
Jeg kan læse at din overskrift hedder "kan kun komme en´gang" og der kan jeg kort fortælle dig (fordi det ikke er det du vil snakke om), at det er helt naturligt at det kan kildre og gøre ondt på samme tid i din pik. Jeg ved ikke om du nogen sinde er blevet kildet så meget at det næsten gjorde ondt. Som om det næsten blev for meget at blive kildet. Man kan vente lidt og prøve at onanere igen, for at lære at tåle den intense kildren.
Nu til dit hovedspørgsmål. Det er faktisk også helt naturligt at du bliver tændt hurtigt og kommer efter 2 minutter. Det kræver faktisk træning i din alder at holde en udløsning tilbage, netop fordi pikken er meget følsom og skal vænne sig til den kildrende fornemmelse. Med hensyn til det at holde pikken nede i bukserne kræver også træning og det kræver at man trækker vejret dybt ned i maven, aflede sine tanker og liderlighed på noget andet, så skal den nok falde. Men hvorfor ikke nyde at der er liv i pikken og være stolt af sin seksualitet og virilitet.
Forårshilsner Mette