Kan jeg være gravid
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej
4 juni var jeg sammen med min kæreste vi havde ik sex men vi hyggede lidt.
Vi hade nærmset "sex" bare med under bukser.(håher i forstår)
Ved ikke om han kom mem han siger han gjorde.
Nu er jeg bange for om jeg kan være blevet gravid!!.
Jeg fik finger og gav ham hand, men han har ikke haft sæd på fingerne
Er VIRKELIG bange.
Har ondt i brysterne, ondt i maven, men ik kvalme er bare virkelig bange

Svar:
Hej med dig
Nej...ud fra det du fortæller er der ingen risiko for at du kan være blevet gravid. Hvis han ikke er kommet op i dig eller på anden måde har kommet sæd op i dig er der ingen risiko overhovedet for at du kan være blevet gravid.
Smerterne i bryster og mave kan både være noget helt andet, men det kan også være fordi du er nervøs over om du er blevet gravid.
Men altså...ud fra det du fortæller er jeg helt sikker på at du ikke er gravid.
Mange hilsner
Niels-Christian