Kan jeg være blevet gravid?

brevkassespørgsmål

Kan jeg være blevet gravid?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej. Jeg var for to dage siden sammen med min kæreste, hvor vi lå og kyssede osv. Det udviklede sig hurtigt til at jeg gav ham et blowjob og det skal lige siges at han kom. Efter det gav han mig finger. Kan det være muligt at jeg kan være blevet gravid hvis han har haft sæd på sine fingre eller skal han have været oppe i mig, for at det kan lade sig gøre? - Caroline. Svar snart! Og hvor lang tid kan sædcellerne leve udenfor kroppen..

Svar:

Hej Caroline

Hvis din kæreste har haft sæd på sine fingre og efterfølgende haft sine fingre op i dig, så er der faktisk en sandsynlighed for at du kan være blevet gravid. Sæd kan nemlig leve 1-3 timer udenfor kroppen.

Men selvom han har haft sæd på fingrene så er det ikke sikkert du er blevet gravid. Hvis du er bange for om du er blevet gravid, så synes jeg du skal gå til lægen og få det tjekket. Det kan være hårdt at gå og tænke på, hvis du er nervøs for om du er blevet gravid eller ej. Så hvis du tænker meget på det, så det en god idé at gå til lægen.

De bedste hilsner Sine