kan jeg tilfredsstille en pige?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej, Brevkassen, Jeg er en dreng på 15 år, der føler at min pik er for lille. når den er stiv er den ca 8 cm lang og ca 3 cm i bredde... kan jeg tilfredsstille nogen med det eller er det for småt. tak for svar på forhånd. hilsen den fortvilede.

Svar:
Hej med dig
Det her med penissens størrelse er noget der fylder meget for rigtig mange drenge på din alder. Man kan både være nervøs over om den nu også er stor nok til at tilfredstille en pige med, men også om den ser rigtig ud og virker som den skal.
Det kan være svært at svare på om din pik er stor nok, da det handler om rigtig mange ting når man er sammen med en pige. For nogle piger er det helt perfekt at den er lille og tynd, mens andre kan mærke mere hvis den er større. Men det handler mest om hvordan man bruger den og at du derfor skal øve dig lidt i hvordan din penis skal bruges. Sexlinien har skrevet en artikel om pikstørrelse, hvor du kan læse lidt om de tanker som drenge har.
Til sidst vil jeg huske dig på at din penis kan nå at vokse indtil du er i 20'erne og at den derfor kan nå at vokse endnu. Der er mange forskellige gennemsnitstal i forhold til penissens størrelse. Nogle tal siger at en gennemsnitspenis er mellem 12,9 og 15 cm i erigeret tilstand, men andre siger at det er mellem 9,6 og 16 der er gennemsnittet. Du er altså kun et par centimeter fra gennemsnittet og det kan du sagtens nå.
Jeg håber mit svar kunne give dig lidt ro.
Venlig hilsen Marianne