Kan ikke styre mig

brevkassespørgsmål

Kan ikke styre mig

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus.dk, Jeg er en pige på 14 og jeg oplever tit at jeg har våde trusser så snart jeg ser en tiltrækne fyr. Er det normalt? Jeg får sådan lyst til at være sammen med ham. Jeg har været sammen med 4 fra klassen og nogle andre fra en anden skole og jeg kan ikke holde tilbage. Er det normalt i sådan en ung alder? Et sidste spørgsmål. 2 af drengne fra klassen har aftalt af vi skal mødes hjemme hos mig mens mine forældre er på ferie og kunne godt tænke mig en trekant. Synes i det går for hurtigt? Vh

Svar:

Hejsa,

Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.
Til at starte med, vil jeg sige at det er et rigtigt godt spørgsmål, fordi at vi alle sammen er vildt forskellige hvad angår lyst til sex, udvikling og fysik når man bliver tændt og liderlig.

Der er intet unormalt i at du får våde trusser, når du ser en fyr du har lyst til at være sammen med. Det tror jeg de fleste oplever, og nogle i højere grad end andre.

Hvor mange du er sammen med, og hvad der er rigtigt og forkert, er også virkeligt svært at svare på, da det igen kommer an på hvordan man er som person. Det er rigtigt fint at prøve nogle ting af, og være sammen med forskellige fyre.

Der er heller intet i vejen med at have lyst til at prøve en trekant - men nu spørger du mig direkte om jeg synes det går for hurtigt og ja, det synes jeg egentlig det gør. Jeg synes du skal have noget erfaring med sex og med en ad gangen. En trekant er noget andet og jeg tror det ville være rare for dig at have en trekant, når du kender dig selv lidt bedre i forhold til hvad du kan lide og hvad du ikke kan lide.

Jeg synes også du skal overveje, om det er en god ting at have sex med to fra din klasse. Hvis  bliver uvenner eller hvis de ikke kan lade være med at sige det til andre på skolen, så ka du meget hurtigt få et rygte som er svær at komme af med. Så jeg vil anbefale dig, at vente med at lave en trekant og i stedet finde en sød fyr, som du er tryg ved og på den måde begynde at få nogle erfaringer med sex.

Jeg håber du kan bruge svarene til noget, og at du fortsat har lyst til at udforske din seksualitet :) Både med fornuften og ikke mindst lysten i behold :)

De bedste hilsner
Stine