kan ikke stoppe
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej jeg hedder mia og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Min hund den tænder mig og jeg ved ikke om det er forkert og jegg har lyst til at rør dens tissmand, men ved ikke hvad min hund vil gøre. jeg har prøvet at se sådan noget dyre porno og jeg blev bare så tændt, men ved stadig ikke om det er forkert at jeg vil have dens pik ind i mig
så jeg vil gerne høre jeres forslag, ps jeg har taget billeder af dens pik og onanere til det. er det fokert
hjælp!

Svar:
Hej Mia.
Det lyder til at det er lidt en vanskelig situation du står i, og det er noget der fylder en del for dig, så jeg kan godt forstå, at du har brug for lidt råd til, hvad du kan gøre.
Alle mennesker har forskellige fantasier, og det er helt naturligt at have, særligt når man begynder at komme i puberteten og får lyst til at have sex. Men med det sagt, så er det faktisk ulovligt at have sex med dyr. Så om det er forkert, at du har lyst til at have sex med din hund, det er der nok forskellige holdninger til, og det kan være svært at sige om det er rigtigt eller forkert, men det er i hvert fald ikke lovligt, og det betyder, at du faktisk ikke må gennemføre dit behov for at have sex med din hund. Så derfor må den her lyst du har fortsætte med at være en fantasi.
Selvom det godt kan være svært at prøve at ignorere sin lyst, så skal du vide, at mange mennesker har forskellige fantasier, som aldrig bliver ført ud i livet. Hvis du har flere fantasier, så kan du måske istedet prøve at udforske nogle af dem. Som du bliver ældre, så vil du nok også opdage, at du får nye fantasier, og det kan være, at din fantasi med din hund stille og roligt kommer til at fylde mindre. Nogle gange når man er i tvivl om noget er rigtigt eller forkert, så kan det helt automatisk komme til at fylde meget. Men ved at du nu har fået afklaring om, at det vil være ulovligt, hvis du har sex med din hund, så kan det måske være medvirkende til, at det vil fylde mindre for dig.
Mange hilsner
Pernille