Kan ikke nyde
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Kære Cyberhus. Jeg har en dejlig kæreste, som tilfredsstiller mig hver eneste gang. Jeg har dog to ting, som går mig på: Den ene ting er, at jeg ikke kan nyde at han slikker mig i fissen. Det har intet effekt på mig overhovedet. Men siden han elsker at gøre det, er jeg kommet til at fake min nydelse i stedet for at sige det til ham. Og nu har jeg trukket den for langt, så han tror at jeg elsker det, men det gør jeg ikke. Og jeg vil ikke sige det til ham - det sku jeg have gjort for 8 måneder siden! Hvad skal jeg gøre? Jeg vil ikke såre ham! Er der en metode, der kan få mig til at nyde at han slikker mig? Den anden ting er, at han tit og ofte kysser mig EFTER at han har slikket på mig (eller omvendt). Og jeg HADER smagen af det! Jeg synes faktisk at det er virkelig klamt.. men dét vil jeg hellere ikke sige til ham. Hvad skal jeg gøre? Han er den kærligeste menneske jeg kender. Jeg håber virkelig at I kan hjælpe! kh

Svar:
Hej med dig
Fantastisk at du skriver herind med din problemstilling, og jeg vil prøve at give dig det bedste svar jeg overhovedet kan.
For det første synes jeg ikke at du har gjort noget som helst forkert. Du har gjort som du har gjort, fordi du elsker ham, og vil ham det bedste. Det er ihvertfald sådan jeg læser det du skriver.
Jeg synes ikke der er nogen grund til at fortælle det til ham, at det har fyldt så meget som det har, for der er ingen grund til at såre ham eller forvirre ham.
Det første jeg tænker er, om det ikke er muligt at fortælle ham at du først NU er begyndt at synes at smagen af dig selv ikke er så lækker igen. Du behøver jo ikke sige at det har fyldt i 8 måneder, og ved at sige at det er smagen af dig selv, så overfører du ikke en skyldfølelse til ham. Så kan du undgå at få et kys direkte fra din fisse.
I forhold til at han slikker dig, så ser jeg to ting:
1. Enten må du lade ham fortsætte. Hvis han kan lide det, så.....?
2. Nye udfordringer, nye stillinger osv. Der er altid den mulighed at du kan finde f.eks en ny sexstilling eller noget andet som du rigtig godt kan lide at han gør ved dig. Hvis han tror at du er vild med at få slikket fisse, så find noget du er mere vild med og sig det til ham. Hans ønske er at tilfredsstille dig, så find det som tilfredsstiller dig, og giv udtryk for hvor liderlig det gør dig. Så vil du muligvis se at din kæreste hurtigt ændre fokus. For, igen, han er jo sikkert kun ude på at tilfredsstillle dig.
For at samle op, så vil jeg mene at du sagtens kan tage emnet op med ham, men du er selv ansvarlig for at det bliver gjort på en måde så I begge har det godt. Og så længe du ikke smider "bomben" i hovedet på ham, så han får dårlig samvittighed, så er jeg sikker på at du vil se forbedringer.
Håber du ku bruge mit svar, og jeg ønsker dig og din dejlige kæreste et skønt sexliv.
Mvh
Casper