Kan ikke komme

brevkassespørgsmål

Kan ikke komme

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej, Jeg er en dreng på 16 som endnu ikke kan komme... Det er ved at være et problem for mig. Jeg fik hår på den for ca 3 år og siden og er 180 cm høj så jeg er ved at være udvokset. Efter jeg har onaneret hæver min forhud som om der er væske i eller sådan noget. Håber i kan hjælpe mig! Hilsen den utålmodige.

Svar:

Hej med dig...

Godt du skriver ind og søger nogle svar....

Omkring det med at komme, så er det meget forskelligt fra dreng til dreng hvornår sædproduktionen starter og man derfor kan komme. Man siger det typisk starter omkring 13-15 års alderen og derfor er du lidt sen på den. Men det behøver slet ikke at være et problem, for som jeg skrev før, så er det meget forskelligt.

Du skriver også at din forhud hæver op, når du har onaneret og det synes jeg ikke du skal acceptere. Det skal den ikke. Derfor synes jeg egentlig at du skal kontakte din egen læge og spørge om nøjagtig det samme du har spurgt mig om. Jeg synes det ville være oplagt at du også her fortæller at du ikke kan komme endnu, fordi en læge vil helt sikkert kunne give dig et bedre svar end jeg kan.

Håber du finder ud af det..

Venlig hilsen
Erroll