kan ikke komme

brevkassespørgsmål

kan ikke komme

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

hej brevkasse, jeg er bagud i udviklingen, og er først begyndt at onanere for 2 år siden. så har ikke den store erfaring med onani, jeg har onaneret et par gange om måneden siden, nogen gange lidt mindre og mere. men gns. vil jeg tro. jeg får jævnligt udløsning og vågner imens jeg kommer om natten, og det er lidt irreterende... jeg har prøvet at komme 2 gange ved onani. men lidt mere tilfældigt end forstand tror jeg. jeg har flere gange onaneret i 30-45 min. uden der sker noget... så helt firkantet/skåret ud i pap, hvad skal man gøre for at komme?

Svar:

Hej med dig

Jeg syntes du skal vide, at bare fordi du ikke har onaneret betyder det ikke du er bagud i udviklingen. For det er ikke alle der har de samme lyster når man er ung, så det er ikke unormalt, at nogle drenge venter med og onanere til de er lidt ældre.

Det her med at onanere er ikke så enkelt som man måske tror, fordi det er forskelligt hvordan drengen kan lide det og det kan tage tid og finde frem til den helt rigtige måde der virker for en selv, da alle personer er forskellige og kan lide forskellige ting.

Det der er mest vigtigt er, at du er et sted du føler dig godt tilpas og ikke bliver forstyrret. For når du kan slappe helt af, er det meget nemmere, at blive tændt og komme. Derefter er der mange der tænker på nogen de godt kan lide, eller ser på nogle billeder af nøgne damer for, at få stemningen helt op. Derefter kan du prøve og finde en stilling du syntes er rar, at onanere i f.eks. ligge på ryggen, eller sidde på dine knæ, eller noget helt andet. Så skal du fugte dit penishovede f.eks. med spyt og så ellers prøve dig lidt frem med forskellige hastigheder. Da det er så forskelligt fra person til person, har jeg fundet et link der kan give dig lidt inspiration, til hvordan du kommer til og nyde det bedst muligt. Linket finder du her.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw