Kan ikke få forhuden tilbage i stiv tilstand
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhuset. Jeg har en pik på 17 cm i stiv tilstand, jeg onanere tit men jeg er bange for at min pik streng kan springe da jeg ikke kan få forhuden helt ned over pikhovedet, for så gør det ondt og pik strengen går i "spænd" Er det forhudsforsnævring og hvad kan jeg gøre?

Svar:
Hej med dig
Du har helt ret i, det godt kan lyde til, at du har forhudsforsnævring, da du ikke kan få forhuden helt ned over pikhovedet.
Hvis det gør ondt eller på nogen anden måde irritere dig, hvis du f.eks. onanere, så vil det være en rigtig god idé, at gå til lægen. For lægen kan give dig recept på en creme, der kan udvide din hud, så du til sidst kan få huden helt tilbage over pikhovedet.
Men hvis det ikke irritere dig, kan du også vente og se om huden ikke udvider sig af sig selv, inden for den næste års tid.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw