Kan ikke få noget ud
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyperhouse jeg er 15 år og er har først nu fået lyst til at onanere men jeg kan stadigt ikke få noget ud min tissemand bliver vildt hår og jeg føler jeg skal tisse  jeg onaner til porno . Og grunden til jeg først begynder nu er fordi jeg ikke haft brug For det, jeg håber i kan hjælpe.
-den triste

Svar:
Hej med dig.
Ligesom med det meste andet i livet, tager det også tid at lære at onanere. Man skal lære sig selv at kende på en helt ny måde, så det er helt normalt, at man ikke kommer i starten. Målet med at onanere behøver heller ikke være at komme, men derimod nærmere at lære sig selv bedre at kende. Ved at onanere lærer man, hvordan man godt kan lide at blive rørt, og hvad man tænder på.
Når du skriver, at din tissemand bliver helt hård og du føler, du skal tisse, er det tegn på, du ikke er langt fra at få udløsning. Derfor er mit råd, at du skal blive ved lidt endnu, når du begynder at føle, du skal tisse. Du kan også prøve forskellige "teknikker", når du onanerer. For eksempel hvor hårdt du holder om din tissemand, hvor du holder henne på den og hvordan du bevæger hånden. Nogle bevægelser kan føles rigtig godt, men er måske ikke helt de rigtige i forhold til at få udløsning. Så er det bare med at prøve en anden bevægelse.
Husk at onani skal være sjovt; det er en leg med dig selv, hvor du lærer, hvad der føles rigtig godt for lige præcis dig.
Held og lykke med det
Kærlig hilsen
Tanne