Kan ikke få ham til at komme.
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hej!
Jeg er så heldig at have verdens skønneste kæreste! Vi har været sammen i omkring et halvt år, men har haft en lidt svær start på vores sexliv. I starten blev han sært ikke hård nok til vi kunne gennemføre samleje, ved ikke hvorfor men en dag var det altså løst og det har vi aldrig snakket mere om. Næste problem er så han ikke kommer. I løbet af det halve år vi har været sammen er han kommet 3 gange sammen med mig. 2 gange under samleje og en gang ved jeg har givet ham et handjob. Vil så gerne have at han får lige så meget ud af det som jeg gør og for mig har det altså en stor betydning - det dræber min selvtillid fuldstændig at han ikke kommer. Har spurgt hvad han kunne tænke sig, men det har heller ikke givet resultater. Heller ikke et blowjob eller handjob efter jeg er kommet.
hvad skal jeg gøre? Det er et rigtigt stort problem, i hvert fald for mig, for det banker min selvtillid i jorden hver gang.
Håber i har tid til at svare :)
mvh. A

Svar:
Hej A.
Det lyder til, du er virkelig er glad for din kæreste, så jeg kan godt forstå, hans manglende udløsning går dig på. Når man er så glad for et andet menneske, vil man jo gerne sørge for, de har det så godt som muligt. Han er heldig at have en så sød kæreste som dig, der gerne vil gøre en indsats for at få ham til at komme.
Først og fremmest synes jeg, det er vigtigt, du taler med din kæreste om det. Det er noget, der har en negativ effekt på din selvtillid, og det fylder meget for dig. Derfor tænker jeg, det er en rigtig god idé at fortælle ham, hvordan du har det. Men husk at "holde den hjemme". Han kan nemt føle, det er ham, der er noget galt med, og så kan det blive en ond spiral, hvor han føler sig forkert og slet ikke har lyst til at snakke om det. Så det er bedre at bruge sætninger som "jeg føler, jeg ikke kan tilfredsstille dig" eller "jeg vil så gerne give dig alt det, du giver mig". Du kan også spørge ind til, hvad han tænker om det. Er det et problem for ham, og hvad tænker han om det? Første skridt på vejen er i hvert fald at snakke om det, så det ikke bliver sådan en ubehagelig "skygge", der hænger over jeres ellers rigtig dejlige forhold. Hvis han også oplever det som et problem, at han ikke kommer, og er ked af ikke at kunne give dig den "ros", så tror jeg, det er vigtigt at sørge for, han stadig føler sig god og elsket. At du i stedet for at påpege det som et problem siger "mmmhh, det var dejligt, du er dejlig, og jeg nyder virkelig at være sammen med dig". Hvis al jeres fokus er på, at han skal komme, kan han nemt få præstationsangst, og så kommer han slet ikke.
Jeg tror også, det er vigtigt at finde ud af, om han rent faktisk føler, du ikke tilfredsstiller ham. Umiddelbart gætter jeg på, at han bare er en af de fyre, der har enormt svært ved at komme, hvilket absolut intet har med dig at gøre. Hvis du nu finder ud af, han er vild med det, du gør, men at han bare har svært ved at komme, kunne det måske hjælpe dig, så du igen tror på, du er mere end god nok.
Det er lidt uklart for mig, hvor meget du har prøvet at snakke med ham om det. Har du kun prøvet at spørge ind til, hvad han kunne tænke sig, eller har du prøvet at spørge lidt mere teknisk ind til det? Noget der kan være meget hjælpsomt er fx at spørge, om du må se ham onanere. På den måde kan du nemlig "lure" hans teknik. Det kan dog godt være lidt grænseoverskridende for jer begge, så mærk efter i maven om det føles rigtigt. I kan også gøre det til noget frækt, hvor I begge to onanerer foran hinanden samtidigt. Du kan også prøve at bede ham om at sige til dig, hvad der er godt for ham. Hvis du fx giver ham et handjob, kan han instruere dig til at gøre det på den måde, der virker for ham. I starten kan det føles lidt mekanisk, men med tiden bliver det mere naturligt, og du lærer at gøre det på den måde, han godt kan lide. Det samme gælder, når I har sex. Bed ham om at mærke efter, hvad der er godt for ham. Nogle gange er det fristende at gå over til "kanin-sex", hvor det bare er ind-ud helt vildt hurtigt. Det er ikke altid, det hjælper i forhold til at komme, fordi penis kan blive lidt følelsesløs. Så er det faktisk bedre, at lave nogle langsomme og dybe stød, hvor han virkelig kan mærke dig.
Husk at have det sjovt! Prøv at se det som en leg, hvor du udforsker ham, i stedet for at se det som et problem, hvor det kun handler om at finde en løsning.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Kærlig hilsen
Tanne