Kan ens p!k blive længere af at onanere?

brevkassespørgsmål

Kan ens p!k blive længere af at onanere?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hey jeg er en dreng på 13 år. Jeg tror ikke selv på det, men der er afligevel en smugle tvivl i mig. Kan ens p!k blive længere af at onanere? Tak for hjælpen på forhånd ;-)

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå hvis du er lidt i tvivl, for der er faktisk rigtig mange som har hørt om, at det kan ske.

Men jeg tror det er en historie der er lavet, fordi nogle drenge håber på, at kunne få en større penis ved det. For det eneste man kan gøre er, at vente på den vokser af sig selv, men det gør den faktisk også, indtil man er i starten af 20´erne.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw