Kan det her være rigtigt!?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Jeg er en dreng på 12 år og jeg onanere ca 3-4 gange om ugen. Men jeg har et problem med at jeg meget tit får stiv penis. Det er jo selfølgelig ikke så fedt! og jeg kan simpelthen bare ikke forstå hvorfor det kommer, der er ingen andre drenge fra klassen der får det så tit som jeg får det. Jeg håber virkelig, virkelig I kan svare på det, for det driver mig til vanvid og det er skide pinligt! P.S for at være helt præcis, så for jeg oprejsning ca. 5-7 gange om dagen. Kom når jeg ligger ned og går først væk når jeg rejser mig. HJLÆP! K.H

Svar:
Hej dreng, 12 år,
Der er lige en lille kommentar jeg vil knytte til dit spørgsmål, før jeg går igang med selve problemet. Hvor ofte du onanerer har ingen betydning for hvor ofte du får en stiv penis.
Og så til dit egentlige spørgsmål, det er helt normalt for drenge i din alder at få stiv penis cirka det antal gange, måske lidt mere endda. Og jeg er sikker på dine klassekammerater også for det. Sagen er bare den at selvom det er mega pinligt og det føles som om alle andre kan se det, så kan de ikke (med mindre du går i meget løse og bløde bukser). Så det er noget med lige at få lagt penisen rigtigt i boxershortsne og så bare lade som ingenting. Jeg ved godt det føles som om alle kan se det, men det kan de vitterligt ikke.
MVH
-Sune