Kan den blive længere?

brevkassespørgsmål

Kan den blive længere?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 13 år 2 dage siden

Hej Cyberhus, en af mine venner sagde til mig at hvis man ornanerede 15 gange på en dag, ville ens pik blive længere. Passer det? Kan man overhovedet gøre den længere end den er?

Svar:

Hej dreng 14 år.

Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.

Nej det passer ikke, man kan ikke onanere sig til en længere pik og man kan ikke gøre den længere end den er på nogen måde. Hvis man onanerer 15 gange på en dag, er det eneste man opnår en rød, hævet "slidt (huden vil måske skalle af) og øm pik.

Det allervigtigste er at du er glad for den pik du har, for det er den har du hele livet.

Forårshilsner Mette