Kan bare ikke
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej det var bare fordi min pik er lille og jeg bollede med en igår og jeg er bange for at hun går rundt og siger den er lille så jeg kan bare ikke bolle hende igen.. Hvad skal jeg gøre MVH A.K

Svar:
Hej med dig A. K.
Det er helt normalt vi drenge, går rundt og er nervøs over om pigerne syntes vi har få små pikke. Men faktisk så er pigerne ofte ligeglade, med hvor store de er og deres skeder er lavet sådan, at de former sig til alle mulige former og størrelser af penis. Så jeg tror ikke du behøver, at være så bange for det.
Du skriver ikke noget om hvor stor din pik er, men jeg kan fortælle dig, at den ikke er færdig med at vokse før du er i starten af 20´erne. Så der er masser af tid, den kan vokse i endnu.
Men hvis du er så bange som du skriver, kunne det så måske ikke være en god idé, at få snakket med hende om det. Så du kan få fortalt hende, hvad du går rundt og er bange for hun fortæller til andre, så hun ved hvor meget det betyder for dig.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw