ka man elske en man ik tænder på
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
min kæreste orker ik sex og ka nemt undvære det i mange dage .hun sir hun har det ellers som blommen i et æg .hun er den styrene i vores hjem med mange ting og vil kun sex når det passer hende .hun har prøvet det hun skal i sit liv med diverse ting .hun tænder nok på bad boys og lidt rå mænd .hun får ik en bedre mand end mig sir hun .jeg mangler lige at være en noget mere mand en jeg( er rigtig mand )dog ik sådan en alt for selvglad mand tror jeg .jeg ved udmærket godt ca hvad tybe hun mener selvsikker veltalende inteligent og selvhandlende tybe .hun sir hun kan sno mig om sin lillefinger altid og alt for sikker på mig .jeg må ik være al for underdanig for hende srr hun og ik så jaloux .da hun har en gammel dating profil p q500 .jeg selv er en meget usikker fyr som er blevet tromlet og behandlet skidt i hele mit liv .jeg elsker helt vildt romantik af alt i verden og min kæreste .hun ka være noget grov i sit sprog og en slags drengepige som hurtigt ka lukke munden på alt for frække fyre .da jeg ik i øjeblikket ka matche hendes krav som mand fordi jeg arbejder som en gal på at styrke mit indre jeg og har bange tanker om hun går fra mig fordi jeg ikker er den bad boy jeg tror hun tænder på .hun har selv levet et trygt barndomsliv modsat mig .jeg selv har tit vil afslutte forholdet fordi jeg ik tror hun bla elsker mig da det virker som om hun ik rigtigt tænder på mig og tror det derfor hun ik rigtigt gider sex. hun sir hun aldrig har haft den store lyst men ka det være en hvid løgn for ik at såre mig .hun ellers kontant nok til at sige hvad hun mener uden problemer.hun sir hun gør de ting hun gør fordi hun kan .og vil heller en gerne ha al det modstand hun ka få .samspil .forstår hende godt men det store spørgsmål er om jeg lisså godt ka opgive hendes krav da jeg ik rigtigt ved med sikkerhed hvordan jeg ka opfylde hendes ønsker før jeg har fået en gang mere selvtillid og blevet mere mand .først der tror jeg hun måske blir mere interserret .eller skal jeg bare opgive da jeg pt er som jeg er.ka jeg via psykisk hjelp blive mere robust og fylde mere i landskabet uden det behøver tage al for mange år .skal jeg være mere afvisene og bestemt og ik gi hende den al for store sikkerhed hun har for mig .tror hun vil mere i sengen men hun ka jo nemt slippe fordi det slut når hun ik vil mere også gider jeg sgu ik plage for noget hun ik vil .pt har vi intet sex rigtigt kun det hun orker.og det vil jeg ik kun nøjes med så jeg stopper med at behage hende på den front men i en mrd har hun nu ikk brokket sig men virker upåvirket hun venter vel på at jeg nok skal komme af mig selv.

Svar:
Hej med dig
Jeg syntes ikke det lyder rart, du er i et forhold hvor du kæmper så hårdt og skal lave så meget om på dig for, at du kan føle hun anerkender dig.
Du lyder som en rar og flink fyr, som har været meget hårdt igennem, derfor syntes jeg ikke du har fortjent at leve sådan her og det er en snak du måske skulle tage med hende.
For hun skal vide hvor hårdt det er, at du skal lave så meget om på dig selv for, at hun vil have dig. Du skal også overveje om hun er det værd, det kan godt være det lyder som en gliché, men der er mange andre piger og endda nogle der passer meget bedre til den type fyr du er.
Det du kan sige til hende er, at du er træt af du skal lave dig så meget om for hendes skyld, nu når hun heller ikke er perfekt. Du savner hun også  ofre sig lidt for dig, ellers er i nødt til og afslutte jeres forhold, fordi hun ikke respektere dig som person.
For at svare på din overskrift, så ”jo” man kan godt elske en person uden at tænde på personen. Da der er personer til, som ikke har lyst til sex, men sagtens stadig kan elske. Men jeg syntes jeres forhold handler om meget andet end den lyst og hun skal ikke nedgøre din person som du er, for du har fortjent at være dig selv og have det godt.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw