Kønshår..

brevkassespørgsmål

Kønshår..

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej cyberhus... Jeg er en pige på 13.. Og i min alder har man nok alle kønshår. Men det mærkelige ved mine Kønshår, er at det slider næsten hul mine underbukser og de klør!! Mega irreterene!! Ved bare ikk hvad det er. Ha' en go' sommer! fra K :)

Svar:

Kære K

Tak for dit spørgsmål!

Jeg kan godt forstå at du synes det er irriterende at dine kønshår laver huller i dine underbukser.

Jeg vil lige høre om du baberer dig? grunden til at jeg spørger, er fordi at det er helt almindeligt at kønshårerne virker mere stive når de er ved at gro ud igen, samt kan lave huller i underbukserne ved at de stikker ud, jo længere dine hår er jo bløder føles de, samt det at det klør kan også være på grund af intim babering hvis det er noget du gør ofte. Kløen kan også være af andre årsager: hyppig vask forneden med almindelig sæbe (brug istedet vand eller intimsæbe ph 7) tør hud, forkert babering og så videre.

Kønshår er mere stive end andre hår på kroppen og det er helt naturligt.

Håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive ind igen

Venlig Hilsen

Sascha