købe kondomer
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
jeg kunne godt tænke mig at købe nogle kondomer, fordi jeg rigtig gerne vil prøve at onanere med en. Men synes bare det er pinligt at gå ind i en butik med mange mennesker, som ser en 13 år dreng som køber kondomer !?....hvad skal jeg gøre ???

Svar:
Hej 13-årige.
Jeg kan godt forstå din interesse for at prøve at onanere med et kondom på, og jeg synes derfor det er fint, at du skriver for at spørge brevkassen om råd til køb af kondomer.
Du fortæller at du er 13 år, og derfor kan du som du sikkert også ved, ikke købe kondomer over internettet. Derfor er du nødt til at gå i en butik for at købe kondomerne. Et råd kan være, at du går i Føtex eller i et andet større supermarked, hvor der findes 'selvbetjente kasser'. Hvis du gør det, er du fri for at en ekspedient ser, hvad det er du køber. Samtidig er der også mindre sandsynlighed for, at de andre handlende ser kondomerne. Hvis du har mod på det og bor tæt på en større by, kan du også gå i en butik der udelukkende sælger kondomer. Her kommer sjældent mange mennesker på én gang, og de der kommer i butikken, kigger også på kondomer, ligesom dig. Jeg tænker det måske kan gøre situationen mindre pinlig. Det kan også være, at du kan du snakke med en god ven om, om han har prøvet at købe kondomer og hvis han har, hvordan han så gjorde det. Måske han også kan fortælle dig, at det ikke er helt ligeså pinligt, som mange i første omgang tror, at det er.
Pøj pøj med at få købt din første pakke kondomer.
Kærlig hilsen Signe.