Køb af Dildo??

brevkassespørgsmål

Køb af Dildo??

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Jeg skal bruge en dildo til træning af analsex, og er ikke så vild med at købe dem online... Så hvis i på Cyberhus, kunne hjælpe mig med at finde en 100% sikker forhandler kunne det være rart?!?! ;D (og jeg er ikke en pervers person, jeg har bare brug for hjælp til det med seksualiteten) Knuz og Kyz jeres vidunderlige Sweetheart!! <3 ;3

Svar:

Hej med dig Sweetheart.

Tak for dit spørgsmål - jeg vil gerne prøve at svare dig. Og jeg synes bestemt ikke du er er pervers - jeg tror der er mange som gerne vil udforske deres seksualitet, det er helt naturligt og nogle drenge og piger er nysgerrige efter at udforske/øve sig og prøve det med sexlegetøj og dildoer.

For det første må jeg fortælle dig at du ikke er gammel nok til at købe sexlegetøj/dildoer, hverken i butikker online eller i virkeligheden. I Danmark skal man være 18 år, for at købe sexlegetøj. I enkelte butikker skal man være 16 år, for at købe sexlegetøj, men mange butikker kræver man er 18 år og de kan også kræve at man viser ID - som beviser man er 18 år. Så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en sikker forhandler, da du kun er 14 år.

Hvis det er fordi du gerne vil prøve hvordan det føles at have analsex, så kan du prøve at bruge dine fingre eller måske en banan/agurk med et kondom på. Ved analsex kan der være brug for glidecreme, så det er en god ide at have glidecreme også. Glidecreme kan købes på apoteket.

Når du fylder 15 år, så når du den seksuelle lavalder og derefter er der sikkert god tid til at prøve sig frem og øve/træne/nyde analsex - hvis det er det du gerne vil og føler dig klar til.

Jeg håber du kan bruge mit svar, selvom jeg ikke helt kan hjælpe dig med at få købt en dildo.

Sommerhilsner fra Bibi