Kærestes far
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej det er fordi min kærestes far har givet mig cumshot og jeg skulle give ham cumshot. Det skete sådan,a t jeg skulle hente min kæreste, fordi vi skulle i biffen, men jeg kom en time for tidligt, og hun og hendes mor var ovre og købe ind. Og jeg en halv time væk fra hende, så hendes far sagde bare, at jeg måtte blive. Efter 10 minutter blev det bare mærkeligere og mærkeligere. Først stank the af sæd inde og toilette, og da jeg kom tilbage  spurgte han mig om jeg ville se en video. Jeg sagde ja. Det var en pornovideo, og jeg fik stiv med det samme. Han grinte lidt. Jeg reste mig op, og da jeg gjorde det, tog han sien bukser af. Jeg ville hurtigt væk, men han sagde, at ellers måtte jeg ikke være kærester med hans datter. Jeg blev stående. Han gik over og tog noget ud af deres store skab. Og der stod han med en pose med ti penisringe. Jeg tænkte åh nej. Han gik over og satte sig ned på sofaen, og sagde at jeg skulle sætte mig ved siden af ham. Han tog sine underbukser af og satte seks af ringende på og tændte for dem, og så lagde han sig på gulvet på ryggen. Jeg skulle tage mine bukser af, og så skulle jeg tage de fire ringe på. Jeg skulle ligge mig sådan, at han kunne sutte min pik, og at jeg skulle sutte hans. Han begyndte, at sutte, og jeg var bare væk, for det kildede og det var så dejligt. Jeg suttede ikke hans men så rejste han sig, og gjorde sådan at jeg begyndte at knæle. Så ud af posen tog han en penispumpe ud. Jeg skulle knæle, og tage imod hans cumshots og imens skulle jeg putte pumpen på min pik og trygge på den. Hans cumshots var faktisk dejlige, og jeg sad jo der og tryggede. Så rejste han mig op, og så knælede han og først så suttede han, og senere gav jeg ham cumshots.
nu er jeg bare forvirret, og nu når jeg er hjemme hos hende, og hun går på toilettet rør han ved min pik. Nu tror jeg at jeg er bøsse for nu er jeg blevet liderlig, og nogle gange skriver jeg til ham, og bi sender nøgne vida og billeder af hinanden.
Er bare væk.

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt forstå du er forvirret. Både over din kærestes fars opførsel, men også omkring din egen seksualitet. Først vil jeg meget gerne dele mine tanker omkring din kærestes fars opførsel, for der synes jeg altså der er noget helt galt.
Som du beskriver det der skete så har han presset dig til sex ved at sige at du ikke måtte være sammen med din kæreste med mindre du gjorde som han sagde. Det er både ulovligt og helt og aldeles forkert. Han er voksen og at han opfører sig sådan er under ingen omstændigheder i orden. Jeg kan godt forstå at du er blevet meget forvirret efter situationen fordi du faktisk ikke kun oplevede det som mærkeligt og at du gerne ville væk...du oplevede også en følelse af at det på en måde også var dejligt. Men selv om du også oplevede at det seksuelle føltes rart så er der ingen tvivl om at det var et overgreb, hvilket selvfølgelig både er forkert og ulovligt. Du har ikke gjort noget der var ulovligt, men det har din kærestes far.
Ud over at det er forkert i forhold til lovgivningen synes jeg heller ikke det er rimeligt overfor din kæreste. Din kærestes far burde, som far, passe på din kæreste og det synes jeg ikke han gør særlig godt ved at være sammen med dig.
At du efter det her nu er i tvivl om du er til fyre kan jeg godt følge dig i. Men jeg tænker at du lige nu har en alder hvor du er meget nysgerrig på både din egen og andres krop og seksuallitet. Det er ikke unormalt at man som ung er nysgerrig og eksperimenterer med både drenge og piger. Det bedste råd jeg kan give dig er at du fortsætter med at være nysgerrig og åben overfor hvad det re du føler mest for. Måske er du til fyre...måske er du til både piger og fyre, og måske er det her "bare" noget du afprøver? Jeg tror det er noget du vil blive klogere på med tiden. Jeg kan ikke sige dig hvor lang tid der vil gå eller præcis hvordan du vil opleve det, men jeg er sikker på at hvis du fortsætter med at være åben og mærke godt efter indeni, så vil du med tiden blive klogere på præcis hvem du er og hvad og hvem seksuelt passer bedst sammen med.
Men hvad med lige nu og her? Som sagt synes jeg du skal fortsætte med at være nysgerrig, men jeg synes helt sikkert ikke du skal være det sammen med din kærestes far.
Jeg går ikke ud fra at din kæreste ved noget om hvad der foregår, og med mindre hun godt ved hvad der foregår er det vel ikke helt fair at du har andre seksuelle partnere end hende...og slet ikke hendes far.
Jeg synes at du som minimum skal stoppe med at se ham seksuelt og selvfølgelig også stoppe med at sende og modtage billeder fra ham. Som jeg nævnte er det han har gjort ikke lovligt, og derfor synes jeg også du skal gøre dig nogle overvejelser om du vil anmelde ham. Hvis du har brug for at snakke med en voksen om det kan du logge på vores chat og snakke med en frivillig rådgiver om dine muligheder. Jeg ved godt at det kan være vildt svært bare sådan at sige stop nu, men det lyder ikke som om din kærestes far stopper af sig selv, og når han kan finde på at tvinge dig til sex på den måde som du har beskrevet kan jeg være bekymret for hvad han ellers kan finde på, og derfor er det vigtigt at det bliver stoppet nu. Igen vil jeg opfordre dig til at logge på vores chat og snakke med en rådgiver om hvad og hvordan du kan gøre det.
Og så skal du nok også gøre dig nogle tanker om hvad der skal ske mellem dig og din kæreste. Hvis du gerne vil fortsætte med at afprøve din seksuallitet med fyre på din egen alder, bør du nok overveje om du vil fortsætte med at have en kæreste på samme tid. Det kan også være at din kæreste vil synes det er i orden at du er sammen med andre end hende? Det ved du nok bedst?
Jeg håber du finder ud af hvordan du kommer godt videre fra den her situation.
Mange hilsner
Niels-Christian