kæresten stønner
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Synes lidt at jeg spammer jer! :) Men elsker svarene. Jeg skal med min kæreste til Californien her på fredag! (Hvilket jeg glæder mig helt utroligt til). Min kæreste er 17 og onanerer en del. Nu fortalte han at væggene ikke er helt lydtætte i deres hus. Han stønner en del når han onanere, hvilket jeg har det fint med. Det er bare ikke altid så rart at høre på. Hvordan skal jeg sige at jeg ikke synes det så rart at høre på altid?

Svar:
Hejsa,
Det er dejligt at høre at du kan bruge vores svar, og at du bare spørger løs :-)
Det lyder godt nok skønt med en tur til Californien - og så endda med din kæreste.
I forhold til dit spørgsmål, synes jeg du skal sige det til ham direkte. Det er vigtigt i alle forhold, at man kan sige hvad man mener, føler og tænker, og jeg tror godt at du kan sige til ham, at det ville være rart hvis han dæmpede sig lidt, når han ved at andre kan høre det, da det kan være lidt ubehageligt eller akavet at høre på.
En anden ting er at ofte tager drenge ikke tingene så nært, eller bliver lige så fornærmede/sårede som piger nogle gange kan, hvis man føler man får kritik.
Måske bliver han lige lidt træt af det til at starte med, men så er jeg sikker på at han tager det til sig, og hurtigt bliver god igen. Især hvis han er glad for dig - og det lader det til, når du skal med ham til Californien :-)
Rigitig god tur!
De bedste hilsner
Stine