Kæreste sex :D
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus. Først vil jeg sige det er en fantastisk side, jeg har skrevet ind mange gange :) Nu til mit spørgsmål. Jeg har en kæreste. Hun er hammer lækker, god røv og patter! Vi har været kærester i 3 år og er så småt begyndt og få følelser for hinanden. Vi snakker nogle gange seksuelt til hinanden og nusser lidt under dynen :) Vi har aftalt at dyrke sex hjemme ved mig, når vi skal sove sammen. Vi har haft oralsex, det var dejligt. Kender i nogle stillinger, til en seng om natten. Må vi gerne have sex? Jeg håber ikke hun stønner for højt så mine forældre vågner, skal de vide vi skal have sex eller bare holde det hemmeligt og jeg bruger kondom :)

Svar:
Hej med dig,
Det er godt at høre, at du har fået nogle brugbare svar herinde :-) så håber jeg, at jeg også kan hjælpe dig lidt på vej.
Først og fremmest lyder det rigtig dejligt, at du har en kæreste, som du er tiltrukket af og har følelser for. I har kendt hinanden et godt stykke tid og har prøvet jer lidt frem med kys, nusse hinanden og oralsex, hvilket jo er dejligt. Det lyder som om, at i begge er klar til at have sex (oralsex er jo egentlig også sex), og det er vigtigt, især når man er ung og skal have sex de første gange.
Du spørger til stillinger, og det tror jeg lidt, man finder ud af i selve situationen, hvad der lige føles mest naturligt :-) Men når det er første gang, man har sex, så kan det være dejligt at kunne kigge hinanden i øjnene. Det er både dejligt, fordi man er forelskede, men også fordi, det gør en tryg. Derfor kan i prøve med missionærstillingen, hvor du ligger ovenpå hende - det tror jeg faktisk mange gør første gang.
Du spørger herefter, om i gerne må have sex, og ja - det må i gerne, hvis i begge er fyldt 15 år. Hvis din kæreste ikke er fyldt 15 endnu, så er det egentlig imod loven, og så er det bedst at vente til, at hun også er 15. Derudover skal man også huske på, at bare fordi man er blevet "gammel nok", er det ikke sikkert, at man er klar, og så venter man bare :-) det skal være trygt og dejligt for begge to.
I behøver ikke fortælle jeres forældre, at i har sex. Det bestemmer man helt selv :-)
Og forresten; super godt, at du allerede har overvejet det med kondommet - det er nemlig vigtigt at beskytte sig, både så pigen ikke bliver gravid, og så ingen af jer kan få kønssygdomme.
Med hensyn til det med, om hun stønner, så er det sjældent ligeså voldsomt, som du måske har set i film og pornofilm, men hvis hun (eller du? :-)) stønner, så må i tage det med - eller holde en pause?
Jeg håber, at du kunne bruge mine svar og at jeres første gang bliver en dejlig oplevelse!
De bedste hilsner
Anne