Kæmpe slange, føler mig som et monster!!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej er det normalt at have en pik på 24 cm (stiv), min ven har en pik på 7,5 cm (stiv) er det normalt for ham?

Svar:
Hejsa!
Gennemsnitsstørrelsen på en pik er mellem 10 og 20 cm lang, men det er jo kun gennemsnittet, så det er helt nomalt at have en pik der er større eller mindre! Så både din og din vens pikstørrelse er helt normal.
Faktisk findes pikke i mange forskellige former og størrelser.
Det kan sagtens være at din pik allerede er færdig med at vokse, og at din vens pik kun lige er begyndt. Nogle vokser indtil drengen er omkring 20 år.
Jeg håber du og din ven kan bruge mit svar :)
Mange hilsner fra Louise