JJ
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej, jeg har haft sex med min mormor og næste dag var hun død og hun lægger stadig der hjemme jeg tør ikke sige det til mine forældre. hvad skal jeg gøre.

Svar:
Hej med dig
Det må være en underlig følelse, at finde din egen bedstemor død og kan godt forstå hvis du føler du ikke tør og sige det. Men det er meget vigtigt, at hun ikke bare ligger, men kan blive begravet hurtigst muligt.
Det at din mormor har haft sex med dig, er forkert og ulovligt. Men det er din mormor der har gjort noget forkert og ikke dig. Jeg synes du skal overveje at kontakte Albahus og snakke med dem om hvad der er sket mellem din mormor og dig. De er eksperter i at snakke med unge der har været udsat for seksuelle overgreb.
Med venlig hilsen Paw