Jesus
brevkassespørgsmål af
Anonym
Hej. jeg havde en irriterende drøm efter jeg havde været i kirke. jeg drømte om at Jesus lå og Voldtog Judas og nu tør jeg ikke at gå i kirke mere.

Svar:
Hej pige 9 år
Jeg kan godt forstå at du synes at det var en irriterende drøm du har haft. Drømme kan være svære at forholde sig til, men drømme er ikke virkelighed og derfor skal du vide at du sagtens kan gå i kirke.
I fremtiden vil du også komme til at drømme mange underlige og også irriterende ting som ikke helt giver mening, men drømme er en del af menneskets natur og skal ikke være med til at du stopper med at gøre nogle ting som du er glad for, eksempelvis at gå i kirke.
Venlig Hilsen
Sascha