Jeg spiser sæd :(

brevkassespørgsmål

Jeg spiser sæd :(

brevkassespørgsmål af
sædspisermig
14 år
Oprettet 7 år 3 måneder siden

Hej.. Når jeg kommer plejer jeg at sluge min egen sæd.. Jeg synes det er nemmere end at tørre det af maven.. Er dette normalt? Vil helst ikke rende og føle mig underlig og jeg ved ikke om andre også gør det

Svar:

Hej med dig

Du spørger om det er normalt at sluge sit eget sæd. Jeg tror aldrig der er lavet nogle specifikke undersøgelser, så det er svært at sige noget meget præcist om.

Jeg tror dog godt jeg kan sige at det nok ikke er noget de fleste fyre gør. Men det behøver jo ikke betyde at der er noget forkert ved at gøre det.

Hvis du synes det er den letteste måde at håndtere sæden når du kommer, så kan jeg ikke se nogen grund til at du ikke skulle gøre det. Der er i hvert fald intet farligt ved det.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål