jeg meget græd
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
kære cyberhus hej
jeg har en problem i min kærlighed liv den går meget slem ligenu. min kareste siger til maj at jeg ikke gør meget godt i vore seng. jælp maj cyberhus jeg har virkelij brug for din/jeres jælp. jeg er desuden på bistand.

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt forstå du er rigtig ked af det. Hvis jeg forstår dig rigtigt har din kæreste sagt at hun ikke rigtig synes at jeres sexliv fungerer og at de ting du gør når i har sex ikke er særlig godt for hende. Det er selvfølgelig frustrerende når sexlivet ikke fungerer særlig godt, for det er altså bare ofte en vigtig del af et forhold.
Det bedste råd jeg kan give dig er at snakke med din kæreste. At du siger til hende at du gerne vil prøve at gøre tingene anderledes, sådan at jeres sex bliver bedre for hende. Men for at det kan lykkes bliver hun nødt til at hjælpe.
Jeg kan nemlig ikke fortælle dig præcis hvad du skal gøre for at din kæreste bliver mere tilfreds. For alle mennesker er forskellige...også når det handler om sex. Så de ting som kan virke godt for et mennesker kan måske være direkte ubehageligt for andre.
Derfor bliver du nødt til at spørge din kæreste om hvad hun godt kunne tænker sig at du skal gøre. Hvis du ved mere om hvad hun tænder på kan du også bedre prøve nogle af de ting af.
Jeg håber du tager snakken med hende og jeg håber det lykkes for jer at have noget sex som I begge bliver tilfredsstillet af.
Mange hilsner
Niels-Christian