Jeg for kvalme fornemmelse !! 2
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Hej Mette mange tak for dit svar.. :) Jeg ville i hvert fald sige at det er manglende erfaring, uvidenhed, blufærdighed, angst. i hvert fald ikke misundelse :) Men kan ikke snakke med min veninder om sådan noget på dette punkt. Da er jeg meget lukket. Men det begyndte den gang jeg var ca. 17-18 år. Sidst jeg var sammen med mine veninder hvor vi var 4 piger på besøge hos en veninde. hjemme hos min veninde sad vi og snakkede ganske normalt om hvad vi skulle lave osv.. lidt efter tog jeg lige på wc. så da jeg kom ind til dem igen begyndte de at snakke om helt noget andet hvor jeg hørte dem sige det som jeg skrev ved mit første brev..... Fik kvalme fornemmelse !! synes stadig at det er klamt og ulækkert. For mig lyder det ikke normalt. Men så begyndte mine veninder at sige at jeg var unormalt men ikke på den dårlig måde. Men de mente at jeg var det.. Fordi jeg var den første pige som syntes at det var klamt.. Bagefter sagde jeg til dem kan i ikke skifte emne så vi kan sidde og se en hyggelig film. Så gjorde vi det. Men siden den dag kan jeg huske hvis de så mig og de begyndte at snakke noget om sex så stoppede de. Lige for nyligt fandt jeg jeres hjemmeside hvor man kunne skrive til jer. Så skrev jeg her inde i brevkassen. Men med tiden da jeg blev lidt ældre har jeg så fundet ud af og kendt nogle personer som har haft MANGE med piger at gøre.. Syntes det er så klamt..... Når jeg tænker på det. Jeg tænker tit hvordan skal jeg være sammen med en i et forhold når han har været sammen med så mange piger føre mig? Fordi jeg stadig er jomfru.. Jeg kan huske den gang jeg var 16 år. Da var vi hos sundhedsplejeske hvor hun spurgte os hvad der var forskel mellem en pige og en dreng!! jeg sagde jeg ved dettttttttt. Forskellen er at en pige har langt hår og en dreng har kort hår. Så sagde hun Nej! drenge kan osse få langt hår.. Så grinte klassen af mig! :s hmm tænkte jeg... Så sagde jeg nårh jaaaaaa NU ved jeg dettttttt.. Piger har bryster men det har drenge ikke.. Så sagde hun Nej! Der er osse nogle drenge som har stor og mindre bryster.. Jeg tænkte WHAT?? hahaha grinte klassen af mig igen.. (flovhed) Så sagde jeg derefter.. Jeg ved det IKKE!! Så fortalte hele klassen hvad forskellen var.. Jeg var den eneste som ikke viste noget om det :O Så tænkte jeg Ejjjjjjj man (FIK ET CHOK) på dette tidspunkt.. Så sagde jeg inde i mig selv hvordan har jeg ikke vist detttttt føre.......?? Har jeg været så dum hele tiden følte mig SÅ dum dum dum. Bagefter spurgte sundhedsplejeske hvordan man fik børn! jeg sagde jeg ved det ikke.. Men måske når man kysser hinanden så bliver en kvinde gravid troede jeg den gang. Ja så grinte klassen igen og igeN de kunne ikke stoppe.. Var meget ked af det den gang. Fordi jeg blev til grin af klassen. Jeg forstod ikke hvorfor jeg ikke viste det den gang på dette alder da jeg var 16 år. For jeg havde jo små brødre jeg badede min lille bror på 6-7 år gammel den gang mærkeligt tænkte jeg??????????? hehehehehehehehehehe griner af det nu hvor jeg tænker på det! Men tog hjem og sagde det til min mor hvorfor har du aldrig fortalt mig hvad der var forskellen mellem en pige og en dreng??? Men hun var ikke glad for at jeg viste det... Ville også lige sige at den gang da jeg gik i folkeskolen da fik jeg ikke lov af mine forældre til at have sexualt undervisning. Så har ikke haft det (Kun 1 gang) hvor jeg blev tvunget af min lære han sagde at det var for dårligt af mine forældre og at jeg SKAL men kiggede ikke lukkede øjnene og havde hovedet på bordet. Så kom han hen til mig og løfte mit hoved op hvor jeg skulle kigge.. Kiggede i 1 min så sagde jeg adddddddddddddddd og tog hjem. Hilsen pige 21

Svar:
Hej igen Århus pige 21.
Tak for din mail til Cyberhus.
Jeg kan ikke helt gennemskue om du forventer et svar på denne mail, så jeg skriver tilbage det du skriver som jeg bliver ramt af.
Det er rart at høre at dine veninder lytter til dig!
Når du ikke har fået at vide hvad der er forskel på drenge og piger, så kan man da ikke forvente at du ved det. Måske kunne du tænke dig til det som du gjorde og svaret er måske hverken rigtigt eller forkert. For nogle steder har kvinder langt hår og mænd kort hår. Grundlæggende tror jeg på at der ikke er den store forskel på mænd og kvinder. Du er ikke dum fordi du ikke vidste hvordan en kvinde bliver gravid, du var bare ikke blevet oplyst om hvordan det foregik. Det er så let at blive offer for mobning! Godt du kan grine af det i dag så er du kommet langt.
Når man er jomfru i din alder, vil de mænd du møder formegentligt have været sammen med andre piger /kvinder før dig, så den tanke om at det er klamt, bliver du nok nødt til at arbejde lidt mere med, hvis du altså gerne vil være i et forhold med en mand.
De bedste hilsner Mette.