Jeg kan godt lide at sætte en finger i røven
brevkassespørgsmål af
Anonym
9 år
haj jeg heder andreas og jeg elsker at potte en fenger op i numsen på mig.
er det onormelt eller vad.
tak for hjelp

Svar:
Hej Andreas
At du er nysgerrig på dig selv og din krop er helt sikkert meget normalt. Der er også mange unge der ligesom dig undersøger sin egen krop og eksperimenterer med for eksempel at stikke en finger op i numsen.
Det er meget forskelligt hvornår man som barn eller ung bliver nysgerrig og begynder at undersøge sin egen krop. Nogen starter tidligt, ligesom dig og andre er måske 13, 14 eller 15 år før de begynder. Men i hvert fald er det en naturlig ting at være nysgerrig og at udforske sin egen krop og at stikke en finger i numsen kan godt være noget af det som man kan finde ud af er rart når man starter med at mærke efter rundt omkring på kroppen.
Venlig hilsen
Niels-Christian