Jeg har spørgsmål

brevkassespørgsmål

Jeg har spørgsmål

brevkassespørgsmål af
13 år
Oprettet 7 år 5 måneder siden

Hey jeg er en dreng på 13 og for ca en uge siden år var min mor ibad og jeg var mega kiderlig og så kiggede jeg lige mellem døren og hun opdagede mig og så¨ gik jeg over til hende og rørte hende ved kussen og så havde vi sex er det en god ting eller en dårlig ting? altså det føltes mega godt

Svar:

Hej med dig

Det er helt naturligt at være nysgerrig på piger/kvinder, og på sex når man kommer i puberteten. Der er også en del der oplever at være nysgerrige på enten en søster eller deres mor ligesom du har oplevet. Det tænker jeg også er helt naturligt. Men det er ikke okay hvis det bliver til mere end tanker.

Det er ikke okay at din mor er sammen med dig. Faktisk er det ulovligt.

Det er nemlig ikke tilladt for forældre at være sammen med deres børn. Heller ikke selv om børnene måske selv har lyst. Det er ikke dig der har gjort noget forkert...det er din mor der er voksen, og derfor er det der skete også hendes ansvar.

Jeg synes du skal overveje at logge på vores chat, og få en snak med en rådgiver om det her. For selv om det måske føltes rart kan det godt sætte gang i nogle svære tanker og følelser.

Jeg håber du klikker forbi chatten og får en snak.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål