Jeg har simpelthen så meget lyst tiil sex, men har ingen kæreste
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg er en pige på 15 år, der har nogle spørgsmål til jer. Jeg har ingen kæreste, men jeg har vildt meget lyst til sex, jeg kan ikke købe en dildo fordi jeg er for ung og jeg tør heller ikke. Jeg kan heller ikke bruge agurk eller noget, fordi jeg tør ikke købe kondomer, hvad skal jeg gøre og hvilke ting kan jeg bruge som dildo, da jeg hverken har en eller tør købe kondomer?

Svar:
Hej Pige 15 år.
Det er super fedt at høre, at ved hvor vigtigt det er at huske at bruge kondom, når du onanerer med forskellige ting, som egentlig ikke helt er lavet til onani.
Jeg kan godt forstå, hvis du synes det er lidt pinligt at skulle købe kondomer selv. Det er altid lidt pinligt den første gang, men det går over. Du skal vide at der jo faktisk overhovedet ikke er noget pinligt ved at købe kondomer. Det er en meget naturlig og helt normal ting, som mange gør. Hvis du stadig ikke tør købe kondomer alene, så kan du fx spørge en ven eller veninde og han/hun vil gå med dig eller måske købe dem for dig.
Ud fra det du skriver, så kan jeg ikke lige se om du er klar over at du også kan onanere på andre måder end ved at 'stikke noget op'. Derfor har jeg fundet en artikkel fra Lystværelset, der hedder "Onani for piger". Den fortæller lidt om, hvordan du kan onanere, ved fx. at stimulere din klitoris, men også hvordan du kan onanere med finger. Hvis du onanerer med finger, så behøver du ikke bruge kondom, men det er nok en god idé lige at vaske hænderne inden :)
Jeg håber du kan bruge mine råd.
Venlig Hilsen Mie