Jeg har så ondt i numsen :(
brevkassespørgsmål af
DrengenMedNumseSmerter
18 år
Hej Cyberhus jeg har på det sidste haft meget ondt i rumpen, min ven siger det er fordi mit g punkt er i stykker, men jeg ved vi ikke har et g-punkt om drenge. hvad kan der være galt?

Svar:
Hej med dig
Det er svært at sige hvorfor du har så ondt i numsen, da du ikke fortæller så meget om der er sket noget bestemt forud for de her smerter.
Hvis du har fået ondt i forbindelse med analsex, kan det være fordi du har fået nogle rifter i endetarmen. Det kan let ske ved analsex, og særligt hvis du ikke har brugt glidecreme eller noget andet smøremiddel nok.
Jeg tænker ikke nødvendigvis dit G-punkt er i stykker (for sådan et har mænd), men det kan sagtens være ømt efter sex. G-punktet sidder lige bag pungen, og det stimuleres både udefra ved at massere mellemkødet (stykket mellem pungen og anus) Eller ved at massere det inde fra tarmen. G-punktet ligger lige i forbindelse med din prostata-kirtel som godt kan blive øm, hvis den er blevet masseret.
Ømhed i forbindelse med sex, bør gå over i løbet af nogle få dage.
Hvis smerterne ikke er opstået i forbindelse med sex, eller hvis smerterne bliver ved i mere end en uges tid synes jeg du skal få det tjekket hos din læge.
Bedste hilsner
Niels-Christian