jeg har mest lyst til sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej cyberhus jeg er en pige på 16 år som har nogle spørgsmål jeg tit har gået og tænkt over jeg har en dejlig fantastisk kæreste som jeg elsker rigtig højt og vi har været sammen i næsten 3 måneder og vi har et godt sexliv. Mit problem er at det altid er mig som lægger op til sex jeg sætter mig altid oven på ham og kysser ham på munden og halsen og tager min hånd ned i hans bukser nogle ser han bare tv imens. Han lægger sig aldrig ovenpå mig og fortæller hvor meget han har lyst til mig og lægger aldrig op til det. Når vi har sex er det altid kun ham der kommer jeg kommer aldrig selvom han både slikker mig og giver mig finger men har aldrig rigtig selv ornaneret og aldrig fået en orgasme for kan ikke finde ud af det. Det frustrere mig at han aldrig ligger op til sex og jeg har prøvet at sige det til ham men syntes stadig ikke der er nogen forandring. Jeg har før gjort noget dumt i vores forhold jeg havde sex med en anden på et toilet til en fets og har aldrig fortalt min kæreste om det men ham drengen blev ved med at gå ved mig til festen og tage på mig og ville kysse mig og det føltes dejligt at han ville have mig. Jeg elsker min kæreste rigtig højt og syntes vi har dejlig sex men er træt af altid at lægge op til det for det føles som om han aldrig har lyst til mig og hvis han lægger op til det ligger han bare på sengen og siger skaat jeg er liderlig også forventer at jeg skal gøre alt arbejdet. Vi var i badeland her den anden dag og jeg syntes det var frækt at stikke hånden ned i hans bukser og røre ved ham men hver gang jeg gjorde det bedte han mig om at lade være og til sidst rev han min hånd op og sagde jeg måtte gøre alt jeg ville med den om aftenen jeg følte mig virkelig afvist og såret bagefter. Selvom jeg blev v ed med at røre ham i badeland rørte han ikke ved mig en eneste gang og det frustrede mig os virkelig meget!! jeg ved ikke hvad jeg skal gøre :s :s :s

Svar:
Kære pige 16 år
Tak for de fine spørgsmål, det er desværre ikke altid lige nemt når den ene har mere lyst til sex end den anden, så jeg kan godt forstå at det kan give nogle frustationer, men du skal vide at det er en helt almindelig problemstilling i et forhold.
Det kan være lidt svært for mig at sige helt præcis hvad du skal gøre eftersom jeg ikke kender dig og din kæreste`s forhold andet end den mail du har sendt mig her, men jeg vil prøve at give dig lidt råd og håber du kan bruge dem.
I har kendt hinanden i ca. 3 måneder, så i er lige begyndt så småt at lære hinanden rigtigt at kende, det du måske oplever er at det kan være svært at aflæse hinanden samt at få kommunikeret ud hvordan du virkelig har det. Du har sendt os en rigtig fin mail og jeg vil råde dig til at få fortalt din kæreste omkring dine frustationer og hvad de gør ved dig. Tal fra din følelser "det gør mig frustreret når jeg får følelsen af at du ikke rigtig lægger op til mig" fortæl ham også hvor glad du er for ham og hvad der er dejligt i jeres forhold.
Ud fra det du skriver, fik det også lidt tanker igang i mig, måske kan du bruge dem til noget, se nedenfor.
1. Sex kan være en måde at søge opmærksomhed på fra sin kæreste, hvis ikke man føler at man får tryghed og nærvær nok i forholdet. Du kan sagtens have en større lyst end din kæreste, men er det sex du søger? eller er det opmærksomhed fra ham? Hvis det er opmærksomhed, så fortæl ham hvad der er vigtigt for dig.
2. Du mærker afvisning og han kan hurtigt komme til at føle at han ikke kan slå til som dreng, fordi han ikke når at "jage" dig, inden du har fanget ham.
3. Du skal ikke lave om på dig selv og det skal din kæreste heller ikke, hvis han aldrig rigtig har taget intiativ, så skal du passe på med at forvente at han gør det.
Skriv endelig ind igen, hvis du har flere spørgsmål
Mange Hilsener
Sascha