Jeg har lyst til at sutte den af!

brevkassespørgsmål

Jeg har lyst til at sutte den af!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej .. Jeg går i skole, og til idræt ser jeg verdens mest fantastiske pik! A har en pik - måske 8 cm i slap!!! Den hare n god farve og har seriøst lyst til at sutte den af på ham!! Jeg mener det her seriøst, og jeg har lyst til at spørge ham om jeg må! Hvordan gør jeg!? F

Svar:

Hej F.

Jeg vil gerne prøve at svare dig på hvad du kan gøre - man kan jo føle sig helt besat af en tanke og derfor vil jeg gerne give dig et råd med på vejen.

Det lyder til du er meget betaget af A´s pik. Og hvis du er vildt tiltrukket af ham og bare synes at hans pik er helt perfekt, så kan tanken om at sutte den af på ham fylde meget i dit hoved. Det er naturligt og derfor og så rigtig fint at du lige spørger dig frem til hvad næste skridt kan være.

For det første er det nødvendigt at A og så har lyst til dig. Selvom du er enormt vild med tanken om hans pik, så er det ikke sikkert han har det på samme måde med dig. Det er ikke sikkert han tænder på dig, måske er han ikke til drenge. Det bliver du nødt til at overveje.

Du skal respektere hans seksualitet og din egen - I er begge ved at udvikle jer. Prøv om du kan fornemme om han er til piger eller drenge. Har han en kæreste eller snakker han om at han tænder på nogle bestemte piger? Prøv om du kan finde ud af mere om ham.

Derfor synes jeg at den eneste måde du kan gribe det her an på, er at du prøver at lære ham bedre at kende, for at finde ud af om han også er til drenge og kunne tænde på dig. Det kan tage lidt tid at nå frem til det, men du kan ikke gøre så meget andet. Hvis han så også er interesseret i dig, så er det mere naturligt at spørge om du må prøve at sutte den af på ham, hvis i har lyst til at eksperimentere med hinanden.

Brug noget tid på at tænke over det. det kan være det bare er an fantasi, som tænder dig. Du må gerne fantasere og være nysgerrig. Men hvis du vil gøre noget seriøst ved det, så tænk over det jeg har skrevet til dig.

Håber du kan bruge mit svar.

KH. Bibi