jeg har lyst til sex!

brevkassespørgsmål

jeg har lyst til sex!

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Jeg har heletiden lyst til sex og jeg er Kun 11 årr jeg følder at jeg Heltiden R' liderlig - jeg bliver selvv liderlig når min Moar kysser mi godnat!

Svar:

Kære dreng 11 år

Det er helt okay at føle at du er liderlig hele tiden, det er en dejlig og skøn følelse.

Det lyder på mig, som om at du er begyndt at komme i puberteten. Det vil sige at der sker en masse forandringer med din krop, du er ved at udvikle dig fra dreng til voksen. Det er helt normalt at have fantasier og blive liderlig på forskellige tidspunkter.

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener, når du skriver sex. Sex kan være mange ting. Du kan for eksempel have sex med dig selv ved at onanere og røre ved dig selv. Det er helt okay.

Du kan også have sex med en anden person. Hvis det er det du tænker på, når du skriver at du har lyst til sex, så må du vente lidt endnu.

Mange Hilsner

Sascha