Jeg har lyst til sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej cyberhus! Jeg er en dreng der virkelig har lyst til sex og ved ikke hvem jeg skal gøre det med? Skal det bare være en random eller hvad syntes i?.. Hvor skal det være henne? Min penis er 16cm i stiv tilstand er det nok?

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå hvis du er nysgerrig, og har lyst til at vide hvordan det er at have sex. Men jeg syntes også du skal vente lidt endnu med at finde ud af det.
Du er 12 år, og gennemsnits alderen for første gang drenge og piger har sex er 16 år. Det tror jeg er fordi, det at have sex med en anden er et stort spring, og langt de fleste er bare ikke helt klar, før de bliver omkring den alder.
I stedet for kunne du måske udforske din egen krop ved at onanere. Og lærer din krop helt at kende, så du finder ud af hvor og hvordan du rigtig godt kan lide at blive rørt.
Jeg har fundet dette link, så du måske kan finde lidt inspiration på dette link http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=22056
Angående din penis størrelse skal du i hvert fald ikke være nervøs for at den ikke er lang nok. Penissen er først fuld udvokset når man er i starten af de 20 år, og da er gennemsnittet imellem 12 og 16 cm, så din penis er helt naturlig. At din allerede i en alder af 12 år er 16 cm er heller ikke unormalt, da nogles penisser vokser meget i staten af puberteten, men ikke så meget igen når de bliver lidt ældre.
Håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw