jeg har lyst

brevkassespørgsmål

jeg har lyst

brevkassespørgsmål af
Anonym
Oprettet 13 år 3 uger siden

hej brevkasse jeg har lyst til sex men ved ikke hvordan jeg kan komme af med den lyst. jeg har ikke nogen kærste så jeg har ikke nogen der kan kive mig den lyst til seex. er der noget jeg selv kan gøre for at tilfresstille denne lyst til sex? knus den pige der tranger til sex

Svar:

Hej med dig.

Tak fordi du skriver til cyberhus.

For at være på den sikre side skriver jeg lige det jeg læser din mail. Du skriver, at du har lyst til sex og ikke ved hvordan du kommer af med lysten (her er jeg lidt i tvivl om du mener at du gerne vil af med lysten eller om det ligger i forlæggelse af dine andre spørgsmål som handler om hvad du selv kan gøre for at styrke og tilfredsstille dig selv?), at du ikke har en kæreste som kan give dig lyst og så spørger du om du selv kan gøre noget i forhold til at tilfredsstille lysten til sex.

Det er helt normalt at mærke lyst til sex og der er mange måder at undertrykke lysten på. Jeg tror dog ikke på, at det er godt at undertrykke sin lyst, fordi lysten er med til at man føler sig i live. Gennem lysten mærker man sine behov og livskraften.

Her kommer svaret på hvad du kan gøre for at tilfredsstille din egen lyst til sex, uden en kæreste. Jeg ved ikke om du har hørt om onani, som betyder at kærtegne sig selv og at røre ved kønsorganer. Det er med til at frembringe lyst og en dejlig fornemmelse indeni. Gennem de erfaringer du mærker ved at røre ved dig selv, finder du ud af om du kan lide at blive rørt blidt, hurtigt, hårdt, langsomt. Du lærer din krop at kende og når du en gang finder dig en kæreste, ved du hvordan du kan lide at blive rør. Så kan du fortælle og hjælpe kæresten med at blive god til at røre dig.

Sørg for at når du rører ved dig selv på kønsorganerne, at det er "vådt". Du kan bruge lide spyt eller glidecreme som kan købes i matas eller på apoteket.

Hilsen Mette.