Jeg har hørt om finger i røv

brevkassespørgsmål

Jeg har hørt om finger i røv

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Min ven siger man kan stikke en finger op i røven for at blive liderlig er det sandt?. Hvis ja kan man så gør det når man der 12?. Min ven siger det kan bløde o.o. HJÆLP!

Svar:

Hej dreng 12 år

Dejligt at du skriver ind til os med dine spørgsmål

Det er rigtig at der er nogle drenge/mænd som synes det er dejligt at få en finger op i røven og oplever en stor nydelse ved det, men det at blive liderlig er en følelse.  Nogle bliver liderlige ved at fantasere om bryster, historier, noveller og så videre og den lyst kan man så få stillet ved feks. at man rører ved sig selv de steder på kroppen som man synes er dejligt og rart.

Du er så småt på vej i puberteten og det er helt naturligt at du bliver nysgerrig på sin krop og finder ud af hvad du synes er dejligt og knap så rart, men jeg synes at du skal starte med at stimulere/røre dig selv på tissemanden og andre steder på din krop hvor du synes at det er dejligt og vente lidt med at undersøge røven, det er et følsomt område og ja man kan godt komme til at bløde lidt hvis ikke man er forsigtig.

Venlig Hilsen

Sascha