Jeg har et problem!!

brevkassespørgsmål

Jeg har et problem!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 5 måneder siden

jeg skriver med en dreng på min egen alder. Vi sender nøgen bileder til hinanden. I dag har vi aftalt at vi skal mødes og give hinanden et handjob/blowjob men er i tvivl Om jeg skal gøre det? pø en måde vil jeg rigtig gerne med på en måde ville jeg ikke. Jeg for også sådan en dårlig fornemmelse når vi skriver sammen og vil måske gerne prøve og stoppe. Har i en god måde man kan sige at man ikke har lyst til det mere? og om jeg skal mødes med ham og give et blowjob/handjob?

Please hjælp!!

Svar:

Kære du.

Jeg synes det er godt, du skriver herind til Cyberhus for at få råd til, om du skal mødes med drengen på din egen alder eller ej. Kort sagt, så synes jeg, at du skal lytte til din mavefornemmelse. Når du skriver, at du har en dårlig fornemmelse, når I skriver sammen og du måske gerne vil stoppe - så tror jeg det vil være det bedste for dig.

Du skriver ikke noget om, om det er én du kender i forvejen - men det lyder ikke til, at det er en person, som du kender? Hvis ikke du gør det, så tænker jeg, at det er godt du er så opmærksom på dine fornemmelser. For som du sikkert ved, så kan man aldrig helt vide, hvordan en person, som man ikke har mødt er i virkeligheden. Hvad enten det er en, du kender eller en fremmed, så synes jeg det bedste ville være, at sige sandheden. Hvis du fx ikke har lyst til at mødes med ham alligevel, så synes jeg blot du skal skrive eller sige det, som det er. Måske kan du sige, at du ikke synes, at det er en god idé alligevel, eller at du ikke er klar (har lyst) alligevel. Hvis du synes det er svært, at sige eller skrive så direkte, kan du også stille og roligt lade jeres kontakt glide ud i sandet. Det kan du fx gøre ved, at begynde at lade være med at svare på hans beskeder, begynde at snakke om noget andet eller noget helt tredje?

Til slut, vil jeg lige sige, at du jo er en helt almindelig 14 årrig dreng, der begynder at udforske dine lyster. Det er helt naturligt at blive nydgerrig på.

 Mvh. Signe

SigneKs billede
Signe har svaret på dette spørgsmål