Jeg har et lille spørgsmål...

brevkassespørgsmål

Jeg har et lille spørgsmål...

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Henne i skolen talte vi hurtigt om at nogle drenge var blevet omskåret. Og så sidder jeg så der i min egen lille verden, og tænker på om de så kan onanere. Det er ikke fordi jeg syntes det er en fræk tanke, og vil bare være sikker i min sag. Kan de det?

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan godt forstå du stilller dette spørgsmål om drenge som er omskåret kan onanere. Svaret er JA, det kan de. Den eneste forskel er, at forhuden ikke trækkes frem og tilbage på en dreng som er omskåret, fordi den er fjernet. Pikhovedet bliver blottet og er derfor mindre følsomt, end hvis det er gemt under forhuden. Desuden kan det være lettere at holde en god hygiejne, fordi der ikke samler sig skidt bag/under forhhuden.

Hilsen Mette.