Jeg har det skidt med at have en skæv pennis
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg har det med at jeg har en skæv pennis. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er meget bange for at hvis jeg skal have sex med en pige, at hun ikke vil fordi min pennis er skæv.? Kan du hjælpe mig

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du har det sådan, for drenge tænker meget på deres penis. Hvordan den ser ud, dens størrelse og meget andet. Men du skal vide det er slet ikke unormalt, at have en skæv penis. Hvis du har lyst, kan du læse lidt om det på dette link.
Sjovt nok så tænker drenge, meget mere på penissens udseende end hvad piger gør, så jeg tror slet ikke du behøver bekymre dig. Men du kan godt snakke med pigen om, at du er lidt bange for hvad hun siger til den er skæv, for så bliver hun opmærksom på, hvad det betyder for dig.
Men du skal vide, det vigtigste er ikke penissen, men det er om i kan lide hinanden.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw