Jeg forstår det bare ikke?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Jeg har den her kæreste som jeg virkelig godt kan lide og efter som folk kalder mig for nørd idiot og andreting i min klasse havde jeg aldrig regnet med at hun nogensinde ville kunne blive forelsket i mig efter som jeg ikke er som de andre drenge som bare går til fester og drikker sig fulde og laver altid muligt lort. Men nu er det sådan at når vi er i skolen så lader hun som om hun ikke kender noget som helst til mig og når vi så er hjemme hos hende så kysser hun mig og holder om mig hele tiden. På et tidspunkt stod vi ude på gangen lige før klokken ringede og kyssede men så kom 3 af hendes veninder også skubede hun mig væk og sagde jeg var et ulækkert sbn og jeg ikke skulle prøve på at kysse hende nogensinde i igen, jeg slog så hul i hoved og jeg kom ud på skadestuen og blev limet sammen jeg blev ved med at skrive til min far spurgte om hvad det var der var sket og jeg sagde bare jeg var faldet efter som min far en gang kaldte mig for en kæmpe fejl i hele familien og at det slet ikke var mening at jeg skulle have været her og at han slet ikke ville have haft mig så han ville aldrig tro på at jeg havde en kæreste efter som han elsker min store bror og 2 mindre brødre mere end han har elsket mig men mine 2 brødre var med på skadestuen fordi de skulle have været til fodbold da jeg kom hjem men det tog længere tid ud. På skadestuen end min far troed så de kom ikke til fodbold også fik jeg skæld ud over at det var fordi jeg ikke kunne finde ud af at få på mine ben ( min mor ved ikke noget om alt det her med min far og mig) men mine brødre var blevet sure over at de ikke kom til fodbold så de havde taget min mobil og havde lavet en af deres navne om i min telefonbog til hendes navn så da jeg kom tilbage stod jeg havde fået beskeder fra hende men det var det slet ikke det var dem men jeg troed det var hende også havde vi efterårsferie og der skrev jeg med "hende" og jeg fik det helt dejligt fordi jeg fik sådan nogle beskeder fra hende om at hun elskede mig og alt muligt. Ude på skadestuen skrev de at hun ville have sex med mig og alt muligt fordi jeg havde fortalt mine brødre om problemt mellem mig og hende fordi jeg troed de ville hjælpe mig men de gjorde bare det hele meget værer fordi så om mandagen da jeg kom i skole og jeg kunne ikke vente med at se hende fordi jeg troed vi kom sammen igen, også kom jeg ind i klassen også stod hun og snavede en af de andre drenge , jeg fik en kæmpe knude i min mave og jeg kunne næsten ikke trække vejret fordi jeg troed at hun bare havde lavet en joke med mig i ferien, også skrev jeg så til det der nummer som en af mine brødre havde lavet om til hendes og jeg fik en svar hurtigt men hun stod jo 2 meter fra mig og snavede Morten nu så det kunne ikke have været hende , jeg sagde til min lærer at jeg havde kvalme fordi jeg havde det vildt dårligt og ville ikke være sammen med nogen andre så jeg tog hjem og lagde mig på min seng og der lå jeg og græd og tænkte over hvor ulækker jeg faktisk er, når jeg har spillet pik hver aften fordi de lå og gjorde mig liderlig fordi jeg troed det var hende også har jeg bare været sp ulækker at spille pik og ladet som om jeg havde sex med hende fordi de havde mobil sex med mig og altid muligt, jeg ringede så numret op med hemmeligt og hørte at det var min bror som tog mobilen. De næste 3 dage kunne jeg ikke spise noget også om fredagen så blev min far sur på mig fordi jeg ikke spiste noget og jeg fortalte ikke noget fordi jeg ville ikke fortælle min mor eller far om jeg havde spillet pik på grund sf mine brødre fordi så ville min far tro jeg var bøsse også fik jeg igen den der med at jeg var en fejl i familien, min lille bror på 5 begyndte og græde fordi han ikke havde set min far sådan før og jeg elsker jo min far så højt men han vil slet ikke have mig han sagde at mormor og morfar kunne få mig. Hn har aldrig slået mig fordi så ville min mor forlade ham, og min mor prøvede og få min far til at holde mund, og da han så tog far i mig og skreg mig ind i hoved at jeg var sindsyg så kunne jeg ikke mere fordi jeg var vild ked af det med hende og mine brødre også siger min far jeg er sindsyg så jeg begyndte at tude jeg er nok bare sindsyg så det er vel okay han så siger det jeg tog så hjem til min mormor og morfar fordi jeg ved at de elsker mig eller det tror jeg da at de gør sådan har jeg det og fortalte dem alting også ringede min telefon og det var så hende der ringede og det gjorde mig så lidt glad men ham havde jo en anden nu men det var så min store bror som havde ringet til hende og fortalt hende sæt der var sket og altså at de havde ladet som om de var hende. Hendes veninder var i baggrunden og begyndte at råbe til mig i baggrunden at jeg var ulækker fordi jeg prøvede at kysse hende ude på gangen også kaldte de mig nogle andre ting som bøsse , svin også nogle ting jeg ikke at lyst til at fortælle her inde. Jeg ved ikke om jeg burde dø? Efter som ingen elsker mig, drenge i klassen siger at det ikke ville gøre nogen forskel hvis jeg var død og det ville nok heller ikke gøre nogen forskel nogen andre steder så havde overvejet at tag et eller andet fordi så ville jeg ikke kunne føle noget mere og have fred. Men hvad skal jeg gøre for at få hende til at forstå at jeg elsker hende? Hun ved godt alt det med min far ikke elsker mig og synes jeg er en fejl fordi jeg fortalte hende det da vi var kommet sammen i et halvt år?

Svar:
Hej Anonym
Ud fra de ting du fortæller om din kæreste, og den måde hun behandler dig på, kan jeg sagtens forstå din frustration.
Men ud over de vanskeligheder du beskriver med din kæreste kan jeg læse at du også bærer på en masse svære tanker og følelser omkring dig selv og din familie som jeg synes du har brug for svar på. Derfor sender jeg dit spørgsmål videre over i brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" hvor du snart kan finde svar.
Bibi