Jeg er vild
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej. Jeg er en pige på 18 år. Jeg chattede forleden dag med en mand på 55 år. Han så virkelig lækker ud og jeg vil gerne se ham nøgen. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej pige 18 år
Tak for dit spørgsmål.
Der er ingen som ved om den 55 årige mand nogensinde dukker op på chatten igen, men hvis du på nogen måde skal have en chance for at "møde" ham igen og evt. spørge ham om du må se ham nøgen, så må du holde dig til på det chatforrum I begge benyttede. Prøv at kigge efter navnet, under alderen...
Jeg har lyst til at sige til dig, at jeg sagtens kan forstå du kan have lyst til at se ham nøgen, men er det på billede eller IRL? Husk på at man kan udgive sig som hvem som helst og altid kan pynte på billederne i en chat!
Forårshilsen Mette.