jeg er træt af min "lille" pik!

brevkassespørgsmål

jeg er træt af min "lille" pik!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 5 dage siden

Hej..... Jeg syntes at min pik er for lille, for 2 år siden målte jeg den og den er ikke vokset siden. Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig.

Det er ærgeligt, at du er træt af din penis. Men det er en ganske almindeligt, at der er nogle ting ved ens krop, som man ikke synes om, især når man er i puberteten. Hos drenge er det tit penisstørrelsen som der er bekymringer over.

Jeg ved ikke hvem du sammenligner dig med og hvilken størrelse som du efterstræber, men din krop er endnu ikke fuldt udviklet og du har flere år foran dig, hvor din krop vil forandre sig og udvikle sig til en mere voksen udgave. Det er forskelligt hvornår og hvordan den enkelte dreng udvikler sig og dette gælder også størrelsen på penissen.

Når du skriver "lille" på denne måde, er jeg i tvivl om din penis er lille eller om det er dine tanker om hvor stor den skal være, der gør at du tænker at den er lille. Jeg ved af gode grunde ikke hvilken størrelse penis du har, så kan ikke fortælle dig noget om størrelser, som du kan sammenligne din penis og dine tanker med. Men du kunne muligvis kunne få noget ud af dette link.

Der er ikke så meget andet at gøre nu, en at acceptere hvor din krop er nu og se hvad der vil ske i fremtiden. Din penis har stadig mulighed for at blive større og det er ikke til at vide hvor meget den vil vokse og hvor stor den kommer til at blive den dag den er udvokset.

Håber du kan bruge mit svar og at du en dag får det godt med din penis og dens størrelse.

Venlig hilsen Lisa.