Jeg er liderlig og har brug for hjælp

brevkassespørgsmål

Jeg er liderlig og har brug for hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 4 måneder siden

hej

jeg er en dreng på 14 År jeg er meget

liderlig heletiden jeg vil gerne vide om

der er nogle muligheder for at onanere

uden hånd

og så har jeg en bekymring om at min penis

er for lille jeg er 160 cm høj cirka jeg væger 53

den er 2cm fra en kulepen (stiv) og 3,5cm bred den er 5cm lang (normal)

vh truttifrutti

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå, at man kan undre sig over, at man kan have lyst til sex hele tiden, men det er faktisk helt normalt at tænke meget på sex og seksualitet når man er teenager.

Der er mange måder at onanere på. Det er faktisk kun fantasien, der sætter grænser. Man kan fx. bruge sexlegetøj eller røre sig andre steder på kroppen. Sexlinjen er et godt sted at læse om og finde råd til sex og onani. Det kunne være, at det var en ide for dig?

Der sker rigtig meget med kroppen når man går i puberteten. Derfor kan det være svært at sige noget om hvor stor/lang en normal penis er. Det er meget forskelligt hvornår den begynder at vokse og du har mange år endnu hvor den kan vokse. Hvis du er i tvivl og bekymret for, at der er noget galt, så synes jeg det kunne være en god ide at gå til lægen. Så kan du i hvert fald få spurgt til din tvivl så du ikke behøver at bekymre dig længere.

Jeg håber det var svar på dit spørgsmål, ellers skal du være velkommen til at skrive igen

Med venlig hilsen Astrid

Astrids billede
Astrid har svaret på dette spørgsmål