Jeg er bange

brevkassespørgsmål

Jeg er bange

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej

Jeg surfede rundt på nettet efter porno, fordi at jeg ville finde nogle nye sidder og jeg kom til at gå ind på en side hvor der var billeder af små piger på måske 10 år nøgne og de onanerede, jeg scrollede hurtig ned for at se om det ikke bare var nogen der så unge ud, men de var små børn og jeg så også et billede med en pige hvor det lignede at der stod en man bag hende med armene på hendes skulder. Jeg er bange for om politiet tror jeg ser børneporno. Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan godt forstå du blev bange, fordi det er slet ikke rart at se sådan nogle billeder og det er klart du lige tænker på om der er nogen der så tror du surfer efter sådan noget.

Jeg har sendt dit spørgsmål over til Jonas i brevkassen "Dig på nettet", fordi han ved meget mere om hvad du kan gøre. Men jeg vil gerne berolige dig her og med det samme. Hvis det var et uheld og du ikke har gemt nogle billeder på din computer, så vil der ikke ske noget med dig. Men læs lige Jonas`svar også, for han kan nok sige noget mere.

Jeg tror det kommet i løbet af et par dage her i hans brevkasse.

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål