Jeg er bøsse
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg er 15 år gammel og jeg er bøsse men vil bare lære andre bøsser at kende og måske finde en sød fyr er der noget jeg kan gøre for at se om hvem der er bøsser eller?

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du gerne vil lære andre bøsser at kende. Jeg tænker ikke at der er noget bestemt du kan gøre for at se om drenge på din egen alder er bøsser eller ej, og derfor kan det selvfølgelig også være svært sådan lige at finde ud af hvor man skal gå hen for at komme i kontakt med nogen på ens egen alder.
Nogle bruger forskellige online fora, men jeg ved også at en del synes det er lidt for voldsomt da steder som eksempelvis boyfriend.dk også har en del ældre brugere som søger sex med yngre fyre. Og hvis det ikke lige er det man er ude efter kan det godt virke overvældende, eller klamt som jeg har hørt flere beskrive det.
I stedet tænker jeg at lgbt ungdom måske kunne være et godt sted at starte. Det er Landsorganisationen for lesbiske, bøsser, bi- og transseksuelles ungdomsorganisation, som laver en masse forskellige arrangementer for unge. Du kan læse mere om dem her
Mange hilsner
Niels-Christian