Isteden for kondom
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej vi er to piger vi hedder M og N, der skriver det her ind sammen faktist sider vi og onanerer mens vi skriver,
vi begger onanerer tit 4-5 gange om dagen, nogle gange onanerer vi sammen. En dag da vi var i bad sammen(vi var begge nøgne) i Ms
forældres sommerhus, vi var der alene vi skulle være der alene i 3 dage, da vi lå i badet lå vi tæt op ad hinanden og rørte hinandens underliV,
da vi km op ad badet tørrede vi os og gik hen på værelset for at hente tøj (vi var nøgne) da vi kom der ind lagde
N sig i sengen, jeg gik hen til hende og lagde mig ovenpå hende, vi lå og råsnavede, så begyndte vi at røre lidt på hinandens underliv, og tage på
hinandens bryster, det blev til lesbisk sex på en måde, vi gnubbede tissekonerne sammen, og vi slikkede hinanden i
tissekonen, og på brystene, gav hinanden fingeren , ja de var såkalt lesbisk sex, det var dejligt.
Det har vi gjort cirka 3-5 gange hver dag og vi har spurgt om vi må blive en uge til, og det må vi godt, så nu skal vi bare
give den gas. Vi ser også Porno På nettet, vi prøver at finde teenager gay eller lesbisk sex fordi det er det vi begge to tænder på
Vores spørgsmål er:
1. Hvad kan vi stikke op i skedet på hinanden?
2. Noget man kan stikke op uden kondom?
3.Hvad kan man bruge istedenfor et kondom så som plastik hanske?
4. Er det lov at have lesbisk sex når vi kun et 12 og 13 år
5.kender i nogle lovlige sider uden log in hvor man kan se sex?
6. Hvordan kan vi finde en side uden log ind med teenager og børn der har sex?

Svar:
Kære jer
Jeg kan forstå på jeres brev at I er to piger der nyder at onanere og dyrke sex sammen. Jeg synes I skal vide at det er helt normalt i jeres alder at være nysgerrig på sin egen seksualitet og have lyst til at eksperimentere. Jeg er glad for at I har skrevet ind til vores brevkasse og jeg vil forsøge at besvare jeres spørgsmål bedst muligt.
1.Hvad kan vi stikke op i skeden på hinanden?
Der er mange ting som man kan bruge til at onanere med. Det nemmeste er ofte - som I selv siger - at bruge fingrene. Derudover kan man også bruge en dildo, selvom den kan være svær at få fat på hvis man er under 18. I kan også prøve jer frem med forskellige former for frugt eller grøntsager - agurk, gulerod, banan og lignende. Hvis I bruger frugt eller grøntsager er det dog vigtigt at I husker at bruge kondom. Tænk på at det ville være en ret ubehagelig tur på skadestuen hvis guleroden knækkede oppe i jer. Hvis I bruger det analt (i numsen) er det også vigtigt at være forsigtig, fordi det nemt kan "smutte op" og sidde fast. Igen vil det måske være en pinlig tur på skadestuen. I kan bruge glidecreme for at gøre kondomet mere behageligt. Når I prøver forskellige ting, så husk også at det er bedst hvis tingen ikke er for hård - den skal kunne bøje en smule/være fleksibel. Det er fordi at skeden har en naturlig bøjning og det kan gøre ondt hvis man bruger noget der er for hårdt, som f.eks. et jernrør.
2. Noget man kan stikke op uden kondom?
Jeg vil altid anbefale jer at bruge kondom. Hvis I ikke vil bruge kondom, så fortsæt med at bruge fingrene (husk at vaske dem inden) eller måske begynd at bruge munden/tungen noget mere.
3. Hvad kan man bruge istedet for kondom så som plastik handske?
Teoretisk kan I godt bruge andre ting end et kondom, som f.eks. en plastikhandske. I skal bare huske på at plastikhandsken ikke er designet til at blive brugt i skeden, og den kan derfor indeholde materialer som ikke er sunde for jer dernede. En god regel er at tingene skal kunne bruges til madvarer, så jeg vil ikke anbefale f.eks. en rengøringshandske. Husk også at det er vigtigt at I vasker handsken inden brug. I kan altid købe kondomer enten på apoteket eller i supermarkedet.
4.Er det lov at have lesbisk sex når vi kun er 12 og 13
Jeg forestiller mig at I gerne vil vide om det er lovligt for jer at dyrke sex. Det er det. Det er - som sagt - meget normalt at være nysgerrig på sin seksualitet i jeres alder, selvom gennemsnitsalderen for "den første gang" er 16 år. Det kan også være at I kender til reglen om at man først er buksemyndig som 15 årig? Den regel er lavet til at beskytte børn mod at blive udnyttet af voksne, og det betyder altså ikke at det er forbudt at dyrke sex hvis man er under 15.
5.kender i nogle lovlige sider uden log in hvor man kan se sex? & 6. Hvordan kan vi finde en side uden log ind med teenager og børn der har sex?
Der findes forskellige pornosider på nettet, men de fleste kræver at man er over 18 år. I forhold til at give links til pornosider, så kan jeg ikke hjælpe jer der. Ikke fordi der er noget forkert i at se porno, men fordi at Cyberhus også bliver besøgt at børn helt ned til 9 år. Derfor ønsker vi ikke at der ligger direkte links eller navne til pornosider på Cyberhus.dk.
I kan prøve at google jer lidt frem. Når I kigger på porno, så husk også lige at det ofte er et kunstigt billede af hvordan sex er. Det er lavet til voksne, og det kan nogle gange virke voldsomt eller ubehageligt.
I forhold til en side uden login med teenagere og børn der har sex, så er børnesex (porno med børn og unge under 18) ulovligt i Danmark, og jeg kan ikke hjælpe jer med det.
Som alternativ, så kan I prøve at lege lidt med rollespil - f.eks. lade som om at I er nogle andre, når I er sammen og dyrker sex. Det kan gøre tingene lidt mere spændende.
Jeg håber I kan bruge mit svar
Venlig Hilsen
Signe